Monday 4 January 2016

TESTIMONI SET JERAWAT SHAKLEE





Jerawat sering jatuhkan keyakinan anda?
Dah puas guna produk macam-macam tapi jerawat tetap ada?
Jangan berputus asa.
Pakar Vitamin Wajah ada penyelesaian utk masalah anda!
Produk yang pasti berkesan selepas sebulan pengambilan, dan semestinya wajah anda akan berubah dalam tempoh 3 bulan pengambilan yang konsisten


Sebelum pergi kepada produk, jom ketahui 3 punca utama masalah jerawat.

1) MASALAH KETIDAKSTABILAN HORMON
Tahukah anda, 67.5 % individu yang berusia 15 sehingga 28 tahun mengalami ketidakstabilan hormon. Hormon yang tidak stabil akan menyebabkan hormon libido meningkat (hormon yang menyebabkan tumbuh jerawat). 
Peningkatan hormon libido akan menganggu proses penghasilan minyak pada kalenjar wajah dan menyebabkan aliran darah pada wajah tersumbat sehingga lemak pada lapisan kulit wajah tidak dapat dibuang sehingga terbentuknya jerawat.

2) BADAN BANYAK TOKSIN
Tahukah anda, toxin yang banyak dalam badan akan cuba keluar melalui liang-liang pori pada wajah dan badan manusia. Oleh itu, apabila badan banyak toksin, ia akan keluar dan menjadi jerawat. Sebab itulah ramai yang mempunyai jerawat pada bahagian belakang. Wajah apatah lagi...

3) PENGHASILAN MINYAK BERLEBIHAN PADA WAJAH
Tahukah anda, minyak berlebihan pada wajah juga menjadi punca utama jerawat? Penghasilan minyak berlebihan akan bercampur dengan kotoran pada luar wajah menyebabkan ia sukar dibersihkan dan menjadi faktor pembentukan jerawat yang pantas?


Nak tahu apa cara berkesan atasi jerawat seawal 2 mingu???

Telah banyak bahan semulajadi yang berkesan untuk mengatasi masaah jerawat. Namun, bahan semulajadi ini juga tidak mudah untuk kita ambil dan perolehi. Oleh itu, saya perkenalkan kepada anda bahan semulajadi yang telah dimodenkan khusus untuk anda ambil pada bila-bila masa di mana jua.

Khasiat Sun Flower Seed Oil!
Anda tahu atau tidak yang minyak biji bunga matahari dapat membekalkan vitamin E dan mengawal hormon dalam badan? Hormon yang tidak seimbang boleh menjadi punca jerawat. Pengambilan minyak biji bunga matahari juga membantu mengecutkan jerawat.

Vitamin E daripada minyak bunga matahari pula dapat meningkatkan aliran predaran darah di samping mambantu menyekatakan tona kulit. Lebih baik lagi, vitmain E sangat berkesan memudarkan parut jerawat.



Khasiat Sun Flower Seed Oil ini sudah diolah menjadi kapsul yang mudah untuk ambil, dan sangat-sangat berkesan!

KELEBIHAN GLA COMPLEX SHAKLEE:

Fungsi utama GLA ialah menstabilkan hormon yang menjadi punca utama jerawat, di samping membekalkan khasiat vitamin E yang sama seperti Sun Flower Seed Oil.

WHATSAPP JERAWAT KE 012 866 0655


Lagi manfaat GLA Complex:
  • KECUTKAN JERAWAT DENGAN CEPAT
  • KAWAL KETIDAK SEIMBANGAN HORMON
  • KAWAL PEMBENTUKAN MINYAK BERLEBIHAN
  • PUDARKAN FLEK HITAM JERAWAT
  • MENYEKATAKAN TONA KULIT WAJAH

Khasiat buah oren, lemon dan citrus!
Pasti anda tahu bahawa buah oren, lemon dan citrus sangat baik untuk kulit. Jumlah vitamin c yang dibekalkan akan membantu kulit menghasilkan kollagen bagi menegangkan, mencerahkan dan membaiki tekstur kulit yang kasar.


Untuk individu yang berjerawat, vitamin c yang dibekalkan daripada buah oren, lemon dan citrus dapat membantu menentang bakteria jerawat dan membuang toxin dalam badan bagi mengelakkan jerawat tumbuh pada wajah.



Khasiat buah oren, lemon dan citrus ini sudah diolah menjadi kapsul yang mudah untuk ambil, berkesan dan tahan lebih lama dalam tubuh anda!

KELEBIHAN VITAMIN C SUSTAINED RELEASED SHAKLEE

Vitamin C shaklee merupakan satu-satunya vitamin yang bersifat sustained released, iaitu setiap jam selama 5 jam, 100 mg vitamin C akan dilepaskan ke dalam badan. Vitamin lain akan lepaskan secara sekaligus. Dengan vitamin C ini, anda akan mendapat manfaat optimum yang lebih banyak!


WHATSAPP JERAWAT KE 012 866 0655

Lagi manfaat Vitamin C:
  • MENGANJALKAN KULIT
  • MENINGKATKAN PENGHASILAN KOLAGEN 
  • MEMBANTU MENENTANG BAKTERIA JERAWAT
  • MEMBANTU MEMBUANG TOXIN DALAM BADAN
  • PUDARKAN PARUT JERAWAT DENGAN CEPAT


Mengapa anda perlukan Set Jerawat Shaklee ini?

Kerana Shaklee telah menjalankan lebih 83,000 ujian ke atas produknya. Produk ini tidak akan mendatangkan kesan sampingan kepada pengguna, hanya mungkin kesan yang cepat atau lambat bergantung kepada badan pengguna. 


Ia juga menggunakan konsep vitamin iaitu makanan tambahan untuk tubuh lebih sihat. Ramai yang keliru antara ubat dan vitamin. Ubat mengandungi steroid yang memberi kesan kepada buah pinggang. Vitamin tidak, kerana ia bersifat supplimen iaitu makanan tambahan.


Apa yang lebih penting mengenai Set Jerawat Shaklee ini?

Ia telah berjaya menyelesaikan masalah jerawat ribuan pengguna yang telah mencuba. Tanpa perlu membazir lebih banyak wang, tanpa perlu berasa tertipu, tertekan  dan hilang keyakinan dengan jerawat yang selama ini membelenggu diri anda.

Berikut merupakan testimoni set jerawat Shaklee:


TESTIMONI SET JERAWAT SHAKLEE 1

Jerawat kecut selepas sebulan pengambilan GLA.






TESTIMONI SET JERAWAT SHAKLEE 2

Pengambilan Vitamin C dan GLA secara konsisten selama 6 bulan. Wajah kini bebas cela!



TESTIMONI SET JERAWAT SHAKLEE 3

Pengguna Vitamin C, GLA dan ESP. 3 bulan penggunaan wajah bersih tanpa jerawat,


TESTIMONI SET JERAWAT SHAKLEE 4

Pengguna Vitamin C, GLA, Vitamin E dan ESP. Jerawat pasir hilang, kini wajah sudah tidak kusam


Pengguna Vitamin C, GLA, Vitamin E dan ESP selama 6 bulan. Jerawat kecut dan kulit tidak lagi kusam.

TESTIMONI SET JERAWAT SHAKLEE 5

Pengamal set jerawat lengkap! Vitamin C, Alfafa, B Complex, Garlic dan ESP

TESTIMONI SET JERAWAT SHAKLEE 6



Harga yang berpatutan. Yang penting selamat dan tidak ada kesan sampingan. Vitamin ini bukan vitamin sintetik seperti ubat ubatan hospital yang boleh merosakkan buah pinggang.







JOM UCAP SELAMAT TINGGAL JERAWAT!!!
GOOD BYE ACNE!
Info lanjut serta konsultasi anda boleh hubungi/Wassap saya 0128660655.

Jangan risau kerana saya akan beri anda konsultasi sehingga jerawat anda benar-benar hilang. Cara pengambilan dan tips lain akan saya berikan selepas anda membuat pembelian.
Promosi sempena tahun baru 2016!
Cepat pm/Wassap saya.

Sekian,

Salam sayang,

Azieyana Aziz,
SID 1185491
FB: Zie Azieyana

No comments:

Post a Comment

Contact Form

Name

Email *

Message *

Copyright © Jom Tampil Sihat Dan Yakin bersama Shaklee Made with ❤ by azhafizah.com