Thursday 14 January 2016

CARA ATASI JERAWAT DENGAN MUDAH!

Stress bila jerawat tetap ada walaupun telah mencuba pelbagai produk?

"Tak tahulah nak guna produk apa lagi, duit dah banyak habis guna macam-macam produk. Tapi jerawat tetap ada macam tu jugak."


Tunggu dulu. Mungkin sudah tiba masanya anda keluar dari rasa tekanan dan tidak puas hati disebabkan jerawat yang sentiasa ada pada wajah anda. Mungkin juga ini peluang untuk anda tidak lagi membazir wang menggunakan produk yang pelbagai tapi tidak mendatangkan kesan pada anda.



Mari saya bantu anda atasi jerawat dengan mudah.

Banyak petua untuk atasi jerawat dengan mudah dengan menggunakan bahan-bahan semulajadi. Namun, penggunaan bahan-bahan semulajadi ini juga sebenarnya tidak semudah petua yang diberikan. Oleh itu, petua-petua menggunakan bahan semulajadi itu kini dimodenkan menjadi pil suppliment yang SANGAT MUDAH untuk anda ambil, tidak kira di mana jua dan pada bila-bila masa.



Namun, sebelum saya ceritakan bagaimana cara atasi jerawat dengan mudah menggunakan bahan semulajadi yang telah dimodenkan, lihat video ini terlebih dahulu untuk mengenali punca berlakunya jerawat.


Baiklah, sekarang saya harap anda telah jelas dan tahu apakah punca jerawat anda.

Sekarang, mari kita lihat apakah bahan semulajadi yang telah dimodenkan untuk anda atasi jerawat dnegan mudah!


Khasiat buah oren, lemon dan citrus!
Pati anda tahu bahawa buah oren, lemon dan citrus sangat baik untuk kulit. Jumlah vitamin c yang dibekalkan akan membantu kulit menghasilkan kollagen bagi menegangkan, mencerahkan dan membaiki tekstur kulit yang kasar. Untuk individu yang berjerawat, vitamin c yang dibekalkan daripada buah oren, lemon dan citrus dapat membantu menentang bakteria jerawat dan membuang toxin dalam badan bagi mengelakkan jerawat tumbuh pada wajah.


Khasiat Sun Flower Seed Oil!
Anda tahu atau tidak yang minyak biji bunga matahari dapat membekalkan vitamin E dan mengawal hormon dalam badan? Hormon yang tidak seimbang boleh menjadi punca jerawat. Pengambilan minyak biji bunga matahari juga membantu mengecutkan jerawat.
Vitamin E daripada minyak bunga matahari pula dapat meningkatkan aliran predaran darah di samping mambantu menyekatakan tona kulit. Lebih baik lagi, vitmain E sangat berkesan memudarkan parut jerawat.

Kedua-dua bahan semulajadi di atas diolah menjadi tablet suppliment yang akan memudahkan pengguna mengambil bahan tersebut dan ia merupakan cara atasi jerawat dengan mudah.


Sangat mudah. Dengan pengambilan yang betul dan cara teratur, kesannya anda boleh lihat seawal 2 minggu pengambilan. Testimoni set jerawat ini boleh anda lihat di sini http://sihatyakin.blogspot.my/2016/01/testimoni-set-jerawat-shaklee.html


Pengambilan yang betul, cara teratur akan saya berikan khusus untuk anda yang membeli produk ini daripada saya. Perlu diingat, ramai yang menjual tetapi tidak mengetahui cara yang betul dan berkesan untuk pengambilan anda.

Oleh itu, anda boleh dapatkan konsultasi produk daripada saya.
Hubungi/Whatsapp saya di 0128660655.


Sekian, salam sayang.

Azieyana Aziz,
SID 118591
FB: Zie Azieyana


No comments:

Post a Comment

Contact Form

Name

Email *

Message *

Copyright © Jom Tampil Sihat Dan Yakin bersama Shaklee Made with ❤ by azhafizah.com