Sunday 17 January 2016

CARA BERKESAN ATASI JERAWAT SEAWAL 2 MINGGU!!!

Stress bila jerawat tetap ada walaupun telah mencuba pelbagai produk?

"Tak tahulah nak guna produk apa lagi, duit dah banyak habis guna macam-macam produk. Tapi jerawat tetap ada macam tu jugak."

Klik video ini jika anda ingin hapuskan jerawat dengan cepat.

 


Mungkin sudah tiba masanya anda keluar dari rasa tekanan dan tidak puas hati disebabkan jerawat yang sentiasa ada pada wajah anda. Mungkin juga ini peluang untuk anda tidak lagi membazir wang menggunakan produk yang pelbagai tapi tidak mendatangkan kesan pada anda.


Kini tiba masanya untuk anda berhenti memikirkan masalah jerawat kronik anda!



Mari saya bantu anda atasi jerawat dengan mudah.

Banyak petua untuk atasi jerawat dengan mudah dengan menggunakan bahan-bahan semulajadi. Namun, penggunaan bahan-bahan semulajadi ini juga sebenarnya tidak semudah petua yang diberikan. Oleh itu, petua-petua menggunakan bahan semulajadi itu kini dimodenkan menjadi pil suppliment yang SANGAT MUDAH untuk anda ambil, tidak kira di mana jua dan pada bila-bila masa.






Sebelum pergi kepada produk, jom ketahui 3 punca utama masalah jerawat.


1) MASALAH KETIDAKSTABILAN HORMON
Tahukah anda, 67.5 % individu yang berusia 15 sehingga 28 tahun mengalami ketidakstabilan hormon. Hormon yang tidak stabil akan menyebabkan hormon libido meningkat (hormon yang menyebabkan tumbuh jerawat). 

Peningkatan hormon libido akan menganggu proses penghasilan minyak pada kalenjar wajah dan menyebabkan aliran darah pada wajah tersumbat sehingga lemak pada lapisan kulit wajah tidak dapat dibuang sehingga terbentuknya jerawat.


2) BADAN BANYAK TOKSIN
Tahukah anda, toxin yang banyak dalam badan akan cuba keluar melalui liang-liang pori pada wajah dan badan manusia. Oleh itu, apabila badan banyak toksin, ia akan keluar dan menjadi jerawat. Sebab itulah ramai yang mempunyai jerawat pada bahagian belakang. Wajah apatah lagi...


3) PENGHASILAN MINYAK BERLEBIHAN PADA WAJAH
Tahukah anda, minyak berlebihan pada wajah juga menjadi punca utama jerawat? Penghasilan minyak berlebihan akan bercampur dengan kotoran pada luar wajah menyebabkan ia sukar dibersihkan dan menjadi faktor pembentukan jerawat yang pantas?



Nak tahu apa cara berkesan atasi jerawat seawal 2 mingu???

Telah banyak bahan semulajadi yang berkesan untuk mengatasi masaah jerawat. Namun, bahan semulajadi ini juga tidak mudah untuk kita ambil dan perolehi. Oleh itu, saya perkenalkan kepada anda bahan semulajadi yang telah dimodenkan khusus untuk anda ambil pada bila-bila masa di mana jua.

Khasiat Sun Flower Seed Oil!
Anda tahu atau tidak yang minyak biji bunga matahari dapat membekalkan vitamin E dan mengawal hormon dalam badan? Hormon yang tidak seimbang boleh menjadi punca jerawat. Pengambilan minyak biji bunga matahari juga membantu mengecutkan jerawat.

Vitamin E daripada minyak bunga matahari pula dapat meningkatkan aliran predaran darah di samping mambantu menyekatakan tona kulit. Lebih baik lagi, vitmain E sangat berkesan memudarkan parut jerawat.



Khasiat Sun Flower Seed Oil ini sudah diolah menjadi kapsul yang mudah untuk ambil, dan sangat-sangat berkesan!

KELEBIHAN GLA COMPLEX SHAKLEE:

Fungsi utama GLA ialah menstabilkan hormon yang menjadi punca utama jerawat, di samping membekalkan khasiat vitamin E yang sama seperti Sun Flower Seed Oil.

WHATSAPP JERAWAT KE 012 866 0655


Lagi manfaat GLA Complex:
  • KECUTKAN JERAWAT DENGAN CEPAT
  • KAWAL KETIDAK SEIMBANGAN HORMON
  • KAWAL PEMBENTUKAN MINYAK BERLEBIHAN
  • PUDARKAN FLEK HITAM JERAWAT
  • MENYEKATAKAN TONA KULIT WAJAH

Khasiat buah oren, lemon dan citrus!
Pasti anda tahu bahawa buah oren, lemon dan citrus sangat baik untuk kulit. Jumlah vitamin c yang dibekalkan akan membantu kulit menghasilkan kollagen bagi menegangkan, mencerahkan dan membaiki tekstur kulit yang kasar.

Untuk individu yang berjerawat, vitamin c yang dibekalkan daripada buah oren, lemon dan citrus dapat membantu menentang bakteria jerawat dan membuang toxin dalam badan bagi mengelakkan jerawat tumbuh pada wajah.



Khasiat buah oren, lemon dan citrus ini sudah diolah menjadi kapsul yang mudah untuk ambil, berkesan dan tahan lebih lama dalam tubuh anda!

KELEBIHAN VITAMIN C SUSTAINED RELEASED SHAKLEE

Vitamin C shaklee merupakan satu-satunya vitamin yang bersifat sustained released, iaitu setiap jam selama 5 jam, 100 mg vitamin C akan dilepaskan ke dalam badan. Vitamin lain akan lepaskan secara sekaligus. Dengan vitamin C ini, anda akan mendapat manfaat optimum yang lebih banyak!


WHATSAPP JERAWAT KE 012 866 0655



Lagi manfaat Vitamin C:
  • MENGANJALKAN KULIT
  • MENINGKATKAN PENGHASILAN KOLAGEN 
  • MEMBANTU MENENTANG BAKTERIA JERAWAT
  • MEMBANTU MEMBUANG TOXIN DALAM BADAN
  • PUDARKAN PARUT JERAWAT DENGAN CEPAT


Mengapa anda perlukan Set Jerawat Shaklee ini?

Kerana Shaklee telah menjalankan lebih 83,000 ujian ke atas produknya. Produk ini tidak akan mendatangkan kesan sampingan kepada pengguna, hanya mungkin kesan yang cepat atau lambat bergantung kepada badan pengguna. 

Ia juga menggunakan konsep vitamin iaitu makanan tambahan untuk tubuh lebih sihat. Ramai yang keliru antara ubat dan vitamin. Ubat mengandungi steroid yang memberi kesan kepada buah pinggang. Vitamin tidak, kerana ia bersifat supplimen iaitu makanan tambahan.



Apa yang lebih penting mengenai Set Jerawat Shaklee ini?

Ia telah berjaya menyelesaikan masalah jerawat ribuan pengguna yang telah mencuba. Tanpa perlu membazir lebih banyak wang, tanpa perlu berasa tertipu, tertekan  dan hilang keyakinan dengan jerawat yang selama ini membelenggu diri anda.


Berikut antara testimoni penggunaan Set Jerawat Shaklee ini


Testimoni 1: Cara Berkesan Atasi Jerawat Seawal 2 minngu



Testimoni 2: Cara Berkesan Atasi Jerawat Seawal 2 minngu




Testimoni 3: Cara Berkesan Atasi Jerawat Seawal 2 minngu




Testimoni 4: Cara Berkesan Atasi Jerawat Seawal 2 minngu



Testimoni 5: Cara Berkesan Atasi Jerawat Seawal 2 minngu



Bagaimana ingin mendapatkan Set Jerawat Shaklee ini???

Mudah sahaja. Anda hanya perlu hubungi/Whatsapp saya di 0128660655
Konsultasi cara pengambilan yang betul agar ia berkesan seawal 2 minggu akan saya berikan setelah produk sampai di tangan anda.

Perlu diingat, ramai yang menjual tetapi tidak mengetahui cara yang betul dan berkesan untuk pengambilan anda. Akhirnya, anda tidak mendapat kesan yang optimum. Tak ke rugi tu???

Sekali lagi, jika anda ingin cara berkesan atasi jerawat seawal 2 minggu, hubungi / Whatsapp saya segera di 0128660655.


Sekian, salam sayang.

Azieyana Aziz,
SID 1185491
FB: Zie Azieyana


13 comments:

  1. Assalamualaikum. Akak ada anak remaja. Jerawatnya timbul2 tapi di dlm kulit. Bolehkah set jerawat tu atasi masalah dia juga dengan cepat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam. InsyaAllah boleh. Akak boleh wassap saya ya di 0138727565. Saya akan beri konsultasi mengenai produk ini. Boleh juga tinggalkan no. telefon untuk saya wassap nanti. :)

      Delete
  2. Assalamualaikum. Akak ada anak remaja. Jerawatnya timbul2 tapi di dlm kulit. Bolehkah set jerawat tu atasi masalah dia juga dengan cepat?

    ReplyDelete
  3. Salam Puan,

    Mana saya nak dapatkan produk ni, untuk anak saya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam. Boleh wassap saya ya di 0138727565. Saya akan beri konsultasi mengenai produk ini. Boleh juga tinggalkan no. telefon untuk saya wassap nanti. :)

      Delete
  4. Salam Puan,

    Mana saya nak dapatkan produk ni, untuk anak saya?

    ReplyDelete
  5. Saya juga gunakan set jerawat dan beli dari Cik Azieyana ni. Saya guna 3 minggu, memang jerawat saya kecut. Sekarang saya tambah ESP pulak. Dah 2 bulan ambik set ni, memang kawan-kawan tegur muka dah tak ada jerawat. Paing best sebab muka saya dah tak berminyak lagi macam dulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima KASIH Rina sebab sudi bagi testimoni di sini. :)

      Delete
  6. Saya ada jerawat jenis berpasir. Kadang-kadang dia bernanah. Boleh pm saya? 0109350989. Saya rasa saya nak cuba produk ini. Terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kerana berminat. Saya akan pm segera.:)

      Delete
  7. Kulit muka jenis berminyak pun boleh atasi dengan produk ni ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh En. Ahmad Kamal. Boleh hubungi/Whatsapp saya di 0138727565 until info lanjut ya. :)

      Delete
  8. Kulit muka jenis berminyak pun boleh atasi dengan produk ni ke?

    ReplyDelete

Contact Form

Name

Email *

Message *

Copyright © Jom Tampil Sihat Dan Yakin bersama Shaklee Made with ❤ by azhafizah.com