Sunday 3 January 2016

PRODUK BERKESAN ATASI EKZEMA

PRODUK BERKESAN ATASI EKZEMA

Mungkin masih ada yang tidak tahu apa itu ekzema. Ekzema merupakan kondisi di mana kulit kita kering, menyebabkan ia menjadi gatal dan mengelupas. Ekzema boleh disebabkan oleh sabun yang kita gunakan, keadaan sekeliling seperti habuk, air dan juga cara pemakanan kita.

Contoh kulit ekzema


Untuk penghidap ekzema ni, pasti anda telah mencuba pelbagai ubat di farmasi. Dan pasti ada ubat yang memberi kesan kepada anda. Tapi, kesan itu tidak berpanjangan. Mungkin selepas dua atau tiga bulan, ubat itu sudah tidak memberi kesan dan anda perlu mencari ubat lain di farmasi. Betul tak?

Nak tahu tak kenapa? Sebab ubat yang dijual di farmasi untuk krim sapu merupakan krim yang mempunyai steroid. Krim yang mempunyai steroid akan berkesan untuk satu tempoh sahaja, kemudian setelah kulit anda sebati dengan krim tersebut, kulit anda akan kembali menghadapi ekzema.

Tak kan bila tiap kali krim sapu tu dah immune pada kulit, kita kena tukar krim lain lagi kan. Lagipun, steroid ni tak baik untuk kulit dalam jangka panjang.
Jadi, apa kata anda tukar krim sapu ekzema anda pada Herbal Blend Shakee,  kerana ia merupakan produk berkesan atasi ekzema.




Herbal Blend Shaklee tidak mengandungi steroid dan  juga Paraben free. Disebabkan itu, Herbal Blend ini sesuai untuk kulit walaupun digunakan untuk sekian lama. Kesannya memang memberansangkan lah. Guna dalam seminggu insyaAllah ekzema akan kering dan hilang.

Tapi, sebenarnya ekzema ni juga berpunca dari dalam badan kita sendiri. Contoh: perut anda tidak dapat menghadam dengan baik. Kegagalan perut untuk menghadam dengan baik akan menyebabkan toksin tersimpan dalam badan kita. Toksin yang banyak menyebabkan kulit tidak sihat dan terjadi ekzema.

Untuk tingkatkan penghadaman, saya cadangkan anda mengambil ESP Shaklee (Produk berkesan atasi ekzema). ESP Shaklee di samping meningkatkan penghadaman perut, ia juga membekalkan protein untuk kulit bagi mengelakkan kulit menjadi kering. Bila kulit lembap dan tidak kering, ia dapat mengelakkan ekzema.



Pengalaman saya sendiri, ekzema bila makan telur dan udang. Dalam masa yang sama saya punya masalah pembuangan, buang air besar 2x seminggu sahaja. Bila ambil esp, perut saya boleh hadap dengan baik. Selepas sebulan ambil ESP perlahan-lahan ekzema saya hilang.

Bila saya skip esp selama sebulan, ekzema datang semula. Saya pun guna herbal blend untuk atasi kegatalan dari luar dan mula ambil ESP semula untuk atasinya dari dalam. Inilah set produk berkesan atasi ekzema.


Harap info ini berguna untuk anda.

Sebarang pertanyaan, anda boleh hubungi/ Whatsapp saya di 0128660655

Sekian,

Salam Sayang,
Azieyana Aziz,
FB: Zie Azieyana

No comments:

Post a Comment

Contact Form

Name

Email *

Message *

Copyright © Jom Tampil Sihat Dan Yakin bersama Shaklee Made with ❤ by azhafizah.com