Friday 21 October 2016

PRODUK SHAKLEE MEMANG PENIPU! INDAH KHABAR DARI RUPA

Produk Shaklee memang penipu! Indah kabar dari rupa!.
Maaf kepada pengguna produk Shaklee. Tapi memang produk Shaklee kadangkala sebarkan penipuan!



Anda mungkin tak percaya, tapi saya ada cerita pasal sorang akak ni yang sangat kecewa dengan produk Shaklee.
Bulan lepas saya dapat whatsapp dari sorang akak. Ayat mula- mula dah nampak akak ni stress. Dia kata dia dah beli banyak vitamin Shaklee.
Dah habis beratus ringit dah. Dalam RM 600 jugak la katanya. Ada vitamin C 500mg, GLA Complex, ESP dan bebapa vitamin Shaklee lain.
Dia dah makan habis ESP dan GLA, tapi taka da kesan. Sebab dia study produk Shaklee ni bagus. Research saja cecah RM 1 Billion. Tapi takkan la kesan dia slow sangat macam kura- kura. Beli dah lah mahal.
Huh ! Frust betol ! Ini jerawat akak tu walaupun dah habis setong ESP dan GLA.



Jadi dia tak puas hati. Dia pun Google la cari pengedar Shaklee yang lain. Tup ! Tup! jumpa blog saya ni.
Long story short,
Saya pun tanya macamana akak makan ? Sebab dari list produk yang akak ni beli untuk masalah tu MACAM NAK TEPAT DAH.
Akak tu jawab : “Pengedar tu tak ada ajar akak cara makan pun. Bila akak tanya, dia kata  “ikut botol je”. Jadi akak pun ikut la
Saya pun ‘sengih’ sambil jawab whatsapp akak ni. End of story….
 Ok, ini video terbaru Shaklee family saya. Ultimate Family. Sila tengok kalau nak kenal pencuci muka terbaik kat Malaysia.




Dilema Pembeli Produk Shaklee
Saya bersama seorang pelanggan Set Jeragat.





Actually, cerita macamni boleh kata tiap minggu saya dapat. Macam jadi kaunter luahan perasaan pulak. Memang kesian, dah habis beratus- ratus ringgit tapi tak dapat kesan yang anda nak.
Yang lagi sedih, ada pengedar Shaklee yang Touch & Go. Lepas beli terus senyap.
Dan sesi luahan perasaan mereka termasuklah yang kat bawah ni :
·         Tak diajar cara makan yang betul untuk masalah.
·         After sales servis yang teruk.
·         Whatsapp tak jawab.
·         Call tak angkat.
·         Tak ada follow up.
·         Tak bagi tips tambahan untuk cantik dan sihat.
·         Macam robot. Lansung tak mesra.
·         Tak boleh jawab pertanyaan tentang masalah itu dan masalah lain.

Bila semua perkara di atas berlaku, jadilah  dia “Produk Shaklee memang penipu! Indah kabar dari rupa.”

Bagaimana Saya Boleh Jadi Pengedar Shaklee Terbaik Untuk Anda

Produk yang bagus macam Shaklee pun kena guna teknik pengambilan yang betul. Sebab Shaklee jamin kesan 100% bila ambil dengan cara yang betul.
Saya dah buat Shaklee sejak tahun 2015. Dan saya memang sangat fokus dalam bab ilmu produk. Sebab saya percaya pembeli patut dapat manfaat berganda- ganda dari harga yang mereka bayar.
Antara kelebihan yang saya akan bagi pada anda ialah :
·         Fahamkan fungsi dan pemilihan vitamin Shaklee.
·         Ajar teknik pengambilan berkesan untuk masalah spesifik.
·         After sales servis berpanjangan.
·         Berkongsi tips tambahan untuk lebih cantik dan sihat.

Cara Tempahan Produk Shaklee



Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya dengan beberapa langkah saja.
1. Hubungi saya melalui Call/ Whatsapp/ Telegram atau SMS ke 0128660655.
2. Beritahu masalah dan apa produk Shaklee yang anda ingin tempah.
3. Penghantaran akan dilakukan pada hari, masa dan tempat yang dibincang.
4. Pembayaran boleh dilakukan sebelum atau semasa penghantaran.
5. Cara pengambilan berkesan akan saya ajar semasa penghantaran supaya anda faham.

Kelebihan Berganda Bila Daftar Ahli Shaklee Dengan Saya
Saya memang sangat cadangkan anda daftar ahli Shaklee.
Sebabnya puan akan amalkan Shaklee sebagai gaya hidup. Puan akan jimat 20-35% dari harga runcit. Lepastu dapat lagi promosi vitamin bulanan. Murah dari harga ahli tau.
Dan SPECIAL pada ahli saya sahaja, saya akan bagi tips kecantikan dan kesihatan secara kerap. Macamana nak lagi cantik, lagi cerah, lagi awet muda dan macam- macam lagi.
Salam Sayang.

AZIEYANA AZIZ
FB: Zie Azieyana

SID 1185491




No comments:

Post a Comment

Contact Form

Name

Email *

Message *

Copyright © Jom Tampil Sihat Dan Yakin bersama Shaklee Made with ❤ by azhafizah.com