Saturday 1 October 2016

CERAHKAN KULIT KUSAM SEAWAL 2 MINGGU!

Kulit anda kusam tak bermaya?

Tona tidak sekata?

Kering? Gelap?

Atasi semua masalah di atas dengan pengambilan Vitamin C yang terbaik di pasaran!

Anda pasti sering mendengar kebaikan vitamin C, sama ada untuk kesihatan atau pun kecantikan. Dan kedua-dua perkara tersebut, kesihatan dan kecantikan sangat penting untuk kita kan.
Kesihatan penting untuk kita laksanakan tugas dan kerja kita dengan efisien, kecantikan pula penting untuk kita tampil yakin dengan diri kita.

Tapi, bagaimana dengan kulit yang kusam dan tidak bermaya? Saya memang tidak yakin untuk berhadapan dengan orang lain dengan kulit yang kusam dan tidak bermaya!

Mari kenalpasti punca klit kusam dan tidak bermaya.

Apakah faktor yang menyebabkan kulit kusam?

Kulit kita secara zahirnya bermula dengan kulit yang sihat. Namun, pengambilan makanan serta radikal bebas menyebabkan sel kulit kita terjejas. Semakin teruk tahap pendedahan kulit kepada radikal bebas, semakin banyak sel kulit yang mati menyebabkan kulit kita menjadi kusam
   

Begitu juga dengan pengambilan makanan yang tidak sihat yang mengandungi bahan kimia yang tinggi. Ia akan menyebabkan sel kulit sukar untuk diperbaiki. Untuk menentang radikal bebas dan memperbaiki sel kulit, badan kita memerlukan vitamin c yang mencukupi bagi membantu proses memperbaiki sel.




Bagaimana cara untuk cerahkan kulit dan atasi masalah kulit kusam paling mudah?
2 cara mudah Vitamin C atasi masalah kulit kusam dan cerahkan kulit...

1. Bantu menentang radikal bebas
Radikal bebas akan menyebabkan sel kulit kita terjejas dan juga musnah. Bila sel kulit kita terjejas, maka kulit akan turut berubah menjadi kusam. Vitamin C bantu mempercepatkan proses pembaikan sel untuk merawat kulit daripada dalam!




2. Bantu meningkatkan penghasilan collagen
Vitamin C sangat diperlukan untuk penghasilan collagen. Bila badan kita mendapat sumber vitamin C yang cukup, maka ia akan meningkatkan paras collagen di dalam badan yang menjadi salah satu agen mencerahkan kulit.



Kenapa pilih Vitamin C Shaklee?

Terdapat banyak vitamin C yang berada di pasaran sekarang. Kemunculan vitamin C dari brand yang pelbagai kadangkala membuatkan kita berfikir apakah perbezaan vitamin C brand X dan Y?

Berikut merupakan 3 sebab kenapa anda WAJIB pilih Vitamin C Shaklee berbanding jenama lain

1. Tekonolgi Pelepasan Berterusan

Tahukah anda bahawa vitamin C Shaklee merupakan satu-satunya vitamin C di pasaran yang mempunyai teknologi pelepasan berterusan!


Setiap jam selama 5 jam, 100 mg vitamin C akan dilepaskan ke dalam salur darah bagi memberikan vitamin C yang berterusan di dalam darah kita. Dengan cara ini, ia dapat mengekalkan paras kolagen yang tinggi untuk mencerahkan kulit dan membantu membaiki sel untuk mengelakkan kulit kusam!


2. Berkesan

Vitamin C Shaklee dicampur dengan Bioflavanoid. Bioflavanoid ini merupakan vitamin P yang dicampur untuk melipatgandakan kesan Vitamin C. Kelebihan ini menyebabkan Vitamin C Shaklee sangat berkesan untuk mengatasi masalah kulit kusam dan mencerahkan kulit anda!





3. Selamat

Disebabkan oleh manfaat vitamin c, ramai pengeluar yang menghasilkan vitamin c dengan campuran bahan kimia untuk kos yang lebih rendah dan juga keberkesanan yang lebih cepat. Ini bermakna, vitamin C yang dihasilkan tidak bersifat semulajadi dan mengandungi bahan kimia yang akan merosakkan sistem tubuh badan anda dalam jangka masa panjang. 

Anda perlu berjati-hati! Kandungan kimia dalam jangka panjang boleh meransang pembentukan sel kanser!


Vitamin C Shaklee hanya dikeluarkan dan dipasarkan hanya selepas lebih kurang 83 ujian klinikal ialah Vitamin C sustained released Shaklee!


Ujian klinikal pengamal supplemen Shaklee adalah lebih sihat berbanding individu yang mengambil jenama lain atau langsung tidak mengambil apa-apa supplemen.





Jom tengok testimoni pengguna vitamin c Shaklee

Masalah jerawat dan kulit kusam cerah dengan 3 bulan pengambilan vitamin C

Masalah jerawat pasir. Jerawat berkurang dalam tempoh sebulan pengambilan vitamin C
Kuli gelap dan kusam, cerah dengan 3 bulan pengambilan

Wajah berminyak dan gelap, cerah dengan 2 bulan pengambilan



Kenapa beli dari saya?


Sebab saya akan ajar anda cara pengambilan yang betul. Saya juga akan bantu anda mengenalpasti masalah kulit anda untuk mendapatkan kesan yang optimum!




Ingin dapatkan vitamin c yang dijamin selamat dan berkesan? Pilihah vitamin C Shaklee.
Boleh hubungi/ Whatsapp saya di 0128660655
Sekian, salam sayang.

Azieyana Aziz,
SID 1185491

FB: Zie Azieyana



No comments:

Post a Comment

Contact Form

Name

Email *

Message *

Copyright © Jom Tampil Sihat Dan Yakin bersama Shaklee Made with ❤ by azhafizah.com