Friday 14 October 2016

BISNES MUDAH DI DAERAH KENINGAU

Anda berada di sekitar daerah Keningau?

Minat untuk buat bisnes di daerah Keningau?



Saya ingin kongsikan bisnes mudah yang boleh dibuat di mana-mana sahaja termasuklah di daerah Keningau!


Bisnes Shaklee lah. Heheheh. 
Sebelum tu, saya mau cerita dulu. Kenapa Saya buat Bisnes Shaklee 😍😍😍

Masa mula-mula dulu, tak terfikir pun mau buat.
Tapi bila kawan-kawan start tegur muka makin ok daripada masalah jerawat, dan ada 3,4 orang kawan yang mahu beli guna id saya, saya terfikir "why not aku jual?"
Yeahhhh dapat jugakla untung runcit rm 50-100 masa buat suka-suka dulu. Lepas la duit TopUp kn. 😄
Lepas tu baru sedar, bisnes Shaklee ni punya la senang mau buat. Semua sudah disediakan, system online utk pesanan ke seluruh negara, team coaching yang sporting, produk yang SUPERB!
Bukan semua produk supplement ada kajian oleh pihak ke3 sampai masuk dalam journal kesihatan kn.
Jadi saya memang jual produk yang tak memudaratkan orang lain!
Yang paling best, settap 14 hb dapat gaji. Yipppieeee!!!!

Baru masuk bonus Shaklee semalam. Kalau buat suka-suka pun boleh dapat RM 200-300, kalau buat serious berapa anda rasa boleh dapat?

Siapa yg tengah kerja, tapi nak tambah side income?
Yang student nak tambah duit poket?
Yang suri rumah tak nak pisah dengan Anak, tapi nak ada suit sendiri jugak?
Jom buat bisnes paling mudah di zaman ekonomi gawat ni!

Saya ajar semua. A to Z. Yang penting anda mahu belajar. Mahu tingkatkan ekonomi dan mahu berkongsi kebaikan  keishatan kepada orang lain.


Siapa di daerah Keningau yang mahu join saya?
Boleh pm/Wassap saya ya.
Azie 0128660655

No comments:

Post a Comment

Contact Form

Name

Email *

Message *

Copyright © Jom Tampil Sihat Dan Yakin bersama Shaklee Made with ❤ by azhafizah.com