Sunday 17 January 2016

KENAPA KOLAGEN POWDER SHAKLEE?

Entri sebelum ini, saya telah sentuh mengenai kepentingan kolagen kepada tubuh badan kita.
Kali ini, saya ingin cerita pula, Kenapa kolagen powder shaklee???

Pasti anda tahu terdapat banyak kolagen yang dijual di pasaran. Selepas kajian ke atas manfaat kolagen, banyak syarikat yang berusaha menghasilkan dan memasarkan produk berasaskan kolagen ini. Sehinggakan kualiti dan manfaat kolagen tidak dapat dicapai secara maksima.



Sebab itu, saya cadangkan kepada anda yang berhasrat untuk mengambil kolagen untuk tujuan kesihatan, beralih kepada kolagen powder Shaklee.

Kenapa kolagen powder Shaklee?



Mari saya kongsikan manfaat kolagen powder Shaklee sehingga ia menjadi pilihan yang tepat untuk anda.

Mempunyai molekul yang sangat halus iaitu jisim 1000 dalton.

Kolagen powder Shaklee mrupakan sati-satunya kolagen di pasaran yang mempunyai jisim halus sekecil 1000 dalton. Kebanyakan kolagen yang ada di pasaran adalah sebesar 3000 dalton. 
Perlu untuk diketahui, kolagen yang akan menyerap dengan cepat dan mudah dalam tubuh adalah kolagen yang mempunyai jisim yang rendah. Sifat kolagen powder Shaklee yang lebih kecil jisimnya berbanding kolagen lain yang berada di pasaran menjadikan ia lebih berkesan dan berkualiti. Berbaloi kan belanjakan wang untuk produk yang lebih berkesan dan cepat dengan harga yang hampir sama??




Sumber kolagen hidupan marin

Dalam banyak-banyak sumber kolagen, sumber kolagen daripada hidupan marin merupakan sumber kolagen terbaik. Semakin dalam hidupan marin itu, maka semakin tinggi khasiat kolagen yang dapat dibekalkan untuk tubuh badan manusia. Untuk pengetahuan anda, bahan utama kolagen powder Shaklee ialah sisik ikan merah (bahan lain ialah ektrak biji camelia japonica, ekstrak pfafia, vitamin B dan C, ekstrak kerang dan lactobacillusacidophilus.)
Kelebihan utama sisik ikan merah ialah mengandungi jumlah kolagen yang tinggi, jisim molekul rendah yang mudah diserap oleh tubuh badan serta mempunyai kontaminasi yang rendah berbanding haiwan lain.  Tambahan pula, ikan merah hidup di kedalaman 5000m dari dasar laut, menjadikan ia bebas daripada pencemaran.


TESTIMONI KOLAGEN POWDER SHAKLEE





Bagaimana ingin mendapatkan Kolagen Powder Shaklee ini???

Mudah sahaja. Anda hanya perlu hubungi/Whatsapp saya di 0128660655.
Konsultasi cara pengambilan yang betul agar ia berkesan seawal 2 minggu pengambilan akan saya berikan setelah produk sampai di tangan anda.

Perlu diingat, ramai yang menjual tetapi tidak mengetahui cara yang betul dan berkesan untuk pengambilan anda. Akhirnya, anda tidak mendapat kesan yang optimum. Tak ke rugi tu???

Hubungi / Whatsapp saya segera di 0128660655.


Sekian, salam sayang.

Azieyana Aziz,
SID 1185491
FB: Zie Azieyana


No comments:

Post a Comment

Contact Form

Name

Email *

Message *

Copyright © Jom Tampil Sihat Dan Yakin bersama Shaklee Made with ❤ by azhafizah.com