Tuesday 15 December 2015

ATASI MASALAH JERAWAT DENGAN BERKESAN

Masalah jerawat memang tak akan mengganggu rutin harian kita, tapi saya yakin dan percaya masalah jerawat ini akan mengganggu keyakinan diri kita, tak begitu?

Saya juga yakin dan percaya, bukan cik akak tak berusaha untuk mencari produk bagi atasi masalah jerawat dengan berkesan, tapi produk yang cik akak guna tu kurang berkesan. Dah berabis ratusan tinggit, malah mungkin sudah mencecah ribu andai dikumpul semua duit yang cik akak pernah belanjakan untuk cuba produk yang boleh atasi masalah jerawat dengan berkesan. Tapi, jerawat tu, sehingga sekarang masih setia pada wajah cik akak. Huh... sedihhhh.

Saya pun pernah merasakan semua situasi di atas. Daripada krim wajah, collagen, macam-macam dah saya cuba dengan harapan jerawat pada wajah akan hilang dan saya akan lebih yakin untuk berhadapan dengan orang di sekeliling. Sehinggalah, saya terbaca satu blog mengenai cara atasi masalah jerawat dnegan berkesan.

Nak tahu apa? Mudah sahaja.



GLA + VITAMIN C SHAKLEE = GOOD BYE JERAWAT!

Hehehe. Nak tahu tak apa ada dalam 2 produk tu sehingga ia dapat atasi masalah jerawat dengan berkesan?

GLA = Mengandungi Gamma Linelic Acid , Borage Seed Oil dan Vitamin E yang dapat membantu mengawal hormon yang menyebabkan jerawat tumbuh. Selain itu, ia juga berkesan untuk mengecutkan dan menghilangkan parut pada wajah.

VITAMIN C = Mengandungi Lemon, Orange dan Grapefruit yang membekalkan kandungan vitmain C untuk 8 biji oren dalam sebiji kapsul. Sangat berkesan untuk melawan bakteria yang menyebabkan jerawat berlaku, membekalkan collagen bagi meningkatkankesihatan kulit serta mencerahkan kulit.

Gabungan mudah 2 produk ini sangat berkesan untuk bantu kita atasi masalah jerawat dengan berkesan.



Lets say GOOD BYE TO JERAWAT!


Untuk konsultasi dan info lanjut anda boleh :

Hubungi/Whatsapp saya di sini : 0138727565

Salam sayang,
Azieyana Aziz
FB: Zie Azieyana

No comments:

Post a Comment

Contact Form

Name

Email *

Message *

Copyright © Jom Tampil Sihat Dan Yakin bersama Shaklee Made with ❤ by azhafizah.com