Monday 12 October 2015

Atasi sembelit dengan Herbalax Shaklee

Apa itu sembelit?





Sembelit merupakan gangguan kesihatan yang menyebabkan kelainan pada sistem pencernaan di mana seorang manusia mengalami pengerasan najis yang berlebihan sehingga sukar untuk dibuang atau dikeluarkan dan dapat menyebabkan kesakitan yang hebat pada penderitanya. Konstipasi yang cukup hebat juga disebut sebagai obstipasi. Dan obstipasi teruk boleh mengakibatkan berlakunya kanser usus.

Bagaimana cara kita mengatasi sembelit?

Penjagaan makanan adalah paling penting. Pengambilan buah-buahan dan sayur-sayuran dapat membantu proses pencernaan menjalankan tugas dengan mudah sekaligus mengelakkan najis menjadi keras.

Tapi maklum sajalah, sistem pencernaan setiap manusia ni berbeza beza. Ada yang ok ada yang tak ok, macam saya. Hehehe. Dah makan banyak mana sayur dan buah-buahan pun masih juga ada masalah nak buang air besar.

So, apa perlu kita buat bila kita ada sembelit yang menyebabkan kita sampai tak boleh uang air besar seminggu? Mungkin juga 2 minggu.. Hmmm…

Atasi sembelit anda dengan Herbalax Shaklee.

Dalam herbalax Shaklee ada daun senna dan jintan manis yang membantu proses pencernaan dan buat najis kita jadi lembut. So mudahlah untuk kita buang air besar.



Testimoni Herbalax Shaklee: 2 minggu tak buang asir besar



Nak tahu lebih lanjut macam mana atasi sembelit dengan herbalax Shaklee?
Hubungi/Whatsapp saya di sini : 0138727565

Salam sayang,
Azieyana Aziz
FB: Zie Azieyana

No comments:

Post a Comment

Contact Form

Name

Email *

Message *

Copyright © Jom Tampil Sihat Dan Yakin bersama Shaklee Made with ❤ by azhafizah.com