Thursday 17 December 2015

ATASI EKZEMA DENGAN HERBALBLEND

Rajin tak saya? Hehehehe.




Walaupun suhu sejuk yang teramat saya gagahkan jugak bertapa dalam library UMS hari ni. Yalah, thesis tak siap lagi. So kenalah usaha kan. Tak da thesis tu nak siap kalau saya tak usaha nak buat. Samalah semua kerja lain pun. Usaha tangga kejayaan. Tak  ada escalator atau lif bila nak berjaya.

Eh, tapi perasan tak ada Herbal Blend di antara buku-buku tu? Perasan???

Ha, hari ni entri saya nak cerita macam mana nak atasi ekzema dengan Herbal Blend.

Sebelum tu, cik akak tau tak apa itu EKZEMA?

Hehe kalau saya cerita panjang-panjang, pening pulak nanti.
So, secara ringkasnya ekzema ini merupakan kondisi di mana kulit kita kering, menyebabkan ia menjadi gatal dan juga mengelupas. Boleh jadi disebabkan oleh sabun yang kita gunakan, habuk, ataupun alergik yang kita hadapi.

Contoh macam saya, disebabkan alergik. Ha tengok tangan saya ni semasa alergik. ni gambar 3 hari yang lalu.


Gambar sebelum (3 hari lalu)

Jadi, macam mana cara atasi ekzema dengan Hebral Blend Shaklee ni?
Senang je lah. Sapu bila-bila masa anda rasa kulit tu kering. InsyaAllah Hebal Blend ni akan lembapkan kulit di samping baiki kulit yang mengelupas tu.

Kenapa kena atasi ekzema dengan Herbal Blend? Ha, sebab Herbal Blend ni diperbuat dari rumusan herba asli. Beza dengan ubat alergik yang kita beli kat Farmasi. Ubat beli kat Farmasi ada steroid. Yang mana kalau kita pakai semakin lama, ia akan immune pada kulit dan tak akan beri kesan dah. Malah, akan menyebabkan ia lebih gatal dan teruk.



Senang kan nak atasi ekzema dengan Herbal Blend. Tengok ni kesan selepas saya guna 3 hari. Harap-harap seminggu ni tangan saya akan kembali normal. Sob sobbbbb...

Selepas 3 hari penggunaan


Oh ya, untuk baby pun sesuai tau, macam baby yang ada ruam-ruam merah, bekas gigitan nyamuk. atau chicken pox. Yang penting ia ada kaitan dengan kulit. Kita boleh atasi ekzema dengan Herbal Blend.

Ok, itu saja info saya mengenai cara untuk atasi ekzema dengan herbal blend.

Harap-harap saya boleh bantu orang yang ada maslah macam saya untuk kembali normal dan sihat. Hehehe.

Sebarang pertanyaan, anda boleh hubungi/ Whatsapp saya di 0138727565

Sekian,

Salam Sayang,
Azieyana Aziz,
FB: Zie Azieyana

No comments:

Post a Comment

Contact Form

Name

Email *

Message *

Copyright © Jom Tampil Sihat Dan Yakin bersama Shaklee Made with ❤ by azhafizah.com