Sunday 27 December 2015

SET VITAMIN UNTUK ATASI MASALAH JERAWAT

Anda tahu tak terdapat set vitamin untuk atasi masalah jerawat?

Set Vitamin untuk atasi masalah jerawat ini bukan setakat dapat mengatasi masalah jerawat, tapi juga dapat mencerahkan kulit dan memberikan tenaga untuk membekalkan kecergasan harian anda.

Tapi hari ni saya nak cerita bagaimana set vitamin untuk atasi masalah jerawat ini bertindak terlebih dahulu.

Ini merupakan set vitamin asas untuk atasi masalah jerawat. Vitamin C dan GLA.



Bagaimana set vitamin ini bertindak untuk atasi masalah jerawat?

VITAMIN C
Membekalkan kolagen untuk keanjalan kulit. Bila kolagen dibekalkan untuk kulit wajah, ia akan memperbaiki lapisan kulit daripada dalam akibat jerawat. Secara tidak langsung, ia akan mengecutkan jerawat dari dalam dan menghilangkan parut pada wajah akibat jerawat

GLA
Merupakan gamma linolic acid yang membantu mengawal hormon yang menjadi punca utama jerawat. Lebihan minyak pada wajah serta tekanan boleh menjadi punca jerawat timbul. Dengan pengambilan GLA, ia akan dapat mengawal penghasilan sebum minyak pada wajah serta mengawal hormon untuk stabil bagi mengelakkan jerawat tumbuh pada wajah.

Vitamin C dan GLA ini memang merupakan set vitamin untuk atasi masalah jerawat dengan berkesan. Berikut merupakan testimoni pengguna set vitamin ini.







Jika anda mempunyai masalah jerawat dan sudah bosan menggunakan pelbagai produk yang tidak berkesan, sudah tiba masanya anda mencuba set vitamin Shaklee untuk atasi masalah jerawat anda.

Biar saya bantu anda. Hubungi/Whatsapp saya di 0128660655

Sekian,

Salam sayang,

Azieyana Aziz,
SID 1185491
FB: Zie Azieyana

2 comments:

  1. Saya dulu pun selalu ada jerawat sebelah bawah pipi. Lepas amal GLA & Vitamin C memang tak perasan jerawat hilang. Sampaila isteri tegur. E eh yelah, jerawat tak tumbuh dah. Maklumla orang lelaki bukannya selalu tengok cermin.

    ReplyDelete
  2. Heheheh orang lelaki jaarang tengok cermin tapi hakikatnya orang lelaki pun tak suka jerawat kan.. :D

    ReplyDelete

Contact Form

Name

Email *

Message *

Copyright © Jom Tampil Sihat Dan Yakin bersama Shaklee Made with ❤ by azhafizah.com