Tuesday 22 December 2015

PENGEDAR SHAKLEE KOTA KINABALU, SABAH

Assalamualaikum semua....

Yeayyyy! Entri hari ni simple je.

Nak update untuk sesiapa yang mencari pengedar Shaklee Kota Kinabalu Sabah,

Anda berada di Kota Kinabalu dan perlukan cod untuk produk Shaklee?

Ha, betul lah tu. Saya lah pengedar Shaklee Kota Kinabalu, Sabah.



Itu untuk cod. Heheheh. Tapi untuk satu Malaysia pun saya boleh hantar. Jagan risau. Harga postage sama untuk 1 Malaysia.



RM 6 untuk parcel 500 gram ke bawah
RM 10 untuk parcel 500 gram-1 kg.

Kalau nak tanya apa-apa pasal produk Shaklee, silakan Whatsapp saya di 0138727565. Selagi saya celik mata saya jawab semua pertanyaan anda. Gituuu. Heheheh.
So kalau nak cari pengedar Shaklee, Kota Kinabalu, Sabah, boleh cari saya. Eh, semua punlah. Siapa-siapa nak Shaklee cari saya yeee. (^_^)

Sekian.

Salam sayang,
Azieyana Aziz
FB: Zie Azieyana

No comments:

Post a Comment

Contact Form

Name

Email *

Message *

Copyright © Jom Tampil Sihat Dan Yakin bersama Shaklee Made with ❤ by azhafizah.com