Wednesday 16 December 2015

ATASI MASALAH PERUT BUNCIT

Assalamualaikum semua...

Hari ni saya terjumpa kawan lama. (Padahal tak lah lama mana pun). Heheh. Kawan masa ambik degree dan still master bersama-sama. Bezanya, mereka mod coursework, dan saya mod reseach. So, jarang jumpalah. Hari ni jumpa sebab mereka perlu temubual saya untuk assignment mereka. Eh, eh, apa pulak kaitan dengan atasi masalah perut buncit??? Hehehe

Saya yang pakai tudung pink (cuba untuk menjadi ayu) hahaha

Bukan apa, masa jumpa je mereka ni dah tegur saya makin kurus. Dan sebenarnya dari waktu konvo lagi ramai orang tegur makin kurus. Entah kesekian berapa kalinya saya ditegur semakin kurus. Dan yang lucunya tadi siap pegang perut saya dan tanya mana dah pergi perut saya dulu. Hahahahah.


Ha, pasal kenapa saya jadi kurus tu saya akan cerita dalam entri seterusnya. Sekarang, saya nak cerita MANA PERGI PERUT SAYA YANG DULU TU  dan macam mana nak atasi masalah perut buncit. heheheheh.

Mula mula dulu saya ambil Herbalax Shaklee ni sebab saya ada masalah buang air besar. Sembelit yakni perut tak lawas lah. Pernah sekali, 10 HARI SAYA TAK BUANG AIR BESAR.

MasyaAllah, Tuhan je yang tau betapa sengsaranya perut masa tu. Tapi sekarang ni alhamdulillah, di samping berjaya atasi masalah sembelit dan perut tak lawas, saya juga berjaya atasi masalah perut buncit.

Sebab apa? Sebab saya ambik Herbalax nilah. Herbalax kan berfungsi untuk cuci usus kita. Segala kotoran atau lemak yang ada pada perut akan dikeluarkan melalui najis. Sebab tulah saya berjaya atasi masalah perut buncit. Walaupun pada asalnya ambik Herbalax ni bukan sebab untuk atasi masalah perut buncit. Tapi, akhirnya saya dapat selesaikan 2 masalah dengan satu produk.



Tapi mesti ada yang ragu-ragu kan, takut nak ambik sebab risau buah pinggang rosaklah, apalah, sebab cakap Herbalax ni ubat. HERBALAX BUKAN UBAT tau cik kak. SHAKLEE BUKAN UBAT. Semua produk Shaklee adalah supplimen. Beza Supplimen dan ubat ialah ubat mengandungi bahan kimia yang jika diambil berterusan mempunyai kecenderungan merosakkan buah pinggang. Supplimen pula ialah makanan tambahan untuk tumbuh badan.

Jadi semua produk SHAKLEE bebas kimia dan selamat untuk digunakan.

Finally, mudah tak cara atasi masalah perut buncit? Heheh, mudahlah. Sebab dah ramai yang cuba Herbalax dan semua bersetuju Herbalax dapat atasi masalah perut buncit.

Kalau cik akak ada masalah sembelit, perut tak lawas dan nak atasi masalah perut buncit, boleh hubungi/ Whatsapp saya di 0138727565.

Salam sayang,
Azieyana Aziz
FB: Zie Azieyana

No comments:

Post a Comment

Contact Form

Name

Email *

Message *

Copyright © Jom Tampil Sihat Dan Yakin bersama Shaklee Made with ❤ by azhafizah.com