Sunday 28 February 2016

CASH ON DELIVERY PRODUK SHAKLEE DI KOTA KINABALU

Assalamualakum dan salam sejahtera semuanya...



Ingin dapatkan produk Shaklee di sekitar Kota Kinabalu?

Anda berada di sekitar Kota Kinabalu dan inginkan penghantaran percuma?

Anda berada di sedkitar Kota Kinabalu dan ingin dapatkan diskaun istimewa untuk produk Shaklee?


Saya merupakan pengedar Shaklee kawasan Kota Kinabalu.

Saya sering membuat penghantaran COD untuk pelanggan yang berada di sekitar kawasan Kota Kinabalu.



Untuk pengetahuan anda, saya merupakan pelajar UMS. Selain daripada membuat penghantaran COD, anda juga boleh singgah di UMS dan mengambil produk yang anda kehendaki. Jika anda datang dan mengambil sendiri daripada saya, terdapat diskaun istimewa untuk anda.


Jadi untuk anda yang berada di sekitar Kota Kinabalu, anda boleh dapatkan produk Shaklee dengan mudah daripada saya. Hanya perlu hubungi saya di 0128660655.


Sekian, salam sayang.

Azieyana Aziz,
SID 1185491
FB: Zie Azieyana

No comments:

Post a Comment

Contact Form

Name

Email *

Message *

Copyright © Jom Tampil Sihat Dan Yakin bersama Shaklee Made with ❤ by azhafizah.com