Monday 15 February 2016

CARA DAPATKAN PRODUK SHAKLEE DARI PENGEDAR SHAKLEE KOTA KINABALU

Anda pengguna Shaklee dan berada di sekitar Kota Kinabalu?

Sebelum ni beli secara online? Nak tak jimatkan kos penghantaran?


Sekarang, anda boleh dapatkan produk shaklee dari Pengedar Shaklee Kota Kinabalu.

Siapa Pengedar Shaklee Kota Kinabalu?

Sayalah. Heheheh

Saya berada di UMS ketika siang hari waktu bekerja. Tapi saya boleh buat penghantaran ketika waktu lunch ataupun pada hujung minggu untuk anda yang berada di sekitar Kota Kinabalu.



Nak cepat, boleh juga pick up produk tersebut daripada saya di UMS.

Saya bekerja di UMS sebagai Research Assistant.

Apa kelebihan kalau anda dapatkan produk Shaklee dari pengedar Shaklee Kota Kinabalu (saya...)
Hehehe

Anda akan dapat keistimewaan untuk sesi konsultasi percuma. Tak kiralah apa masalah kesihatan anda, selagi ia boleh diatasi dengan Shaklee, maka saya akan bantu anda dari segi cadangan produk dan cara pengambilan yang berkesan. 

Anda nak jana pendapatan dengan Shaklee juga boleh. Saya boleh ajar anda jana pendapatan dengan Shaklee.

Ok, itu sahaja untuk kali ini. Jagan lupa hubungi/Whatsapp saya di talian 013-8727565 untuk dapatkan produk Shaklee. Khusus untuk anda yang berada di sekitar Kota Kinabalu.

Sekian,

Salam sayang,

Azieyana Aziz,
SID 1185491
FB: Zie Azieyana

No comments:

Post a Comment

Contact Form

Name

Email *

Message *

Copyright © Jom Tampil Sihat Dan Yakin bersama Shaklee Made with ❤ by azhafizah.com