Friday 9 December 2016

PARUT JERAWAT HILANG SELEPAS MENGGUNAKAN SET JERAWAT SHAKLEE

Anda ada masalah parut jerawat yang dah lama, tapi tak hilang-hilang?
Pakai krim pun parut jerawat masih ada. Muka yang berkawah ni memang rosakkan penampilan. Bahkan, kayakinan jumpa orang tu jatuh dengan muka yang berparut kesan daripada jerawat.





Dalam blog saya sebelum ini ada kongsikan testimoni set jerawat Shaklee.


Parut jerawat merupakan luka pada baghagian lapisan kulit muka menyebabkan ia menjadi parut. Parut yang berlubang ini sangat sukar untuk dihilangkan. Sebab itulah, individu yang mempunyai jerawat ditegah dari memicit jerawat. Tindakan memicit jerawat akan melukakan lapsian kulit dan menyebabkan parut jerawat berlaku dalam tempoh jangka masa panjang.

Tahu tak, dengan pengambilan supplimen, parut jerawat anda boleh hilang secara total? Parut jerawat akan hilang, seriush, hilang buat selama-lamanya.

Nak tahu apa supplimen yang sangat berkesan untuk hilangkan parut jerawat?


1. Vitamin C Sustained Released

Parut jerawat yang merupakan luka perlu dirawat dari dalam. Untuk merawat kulit tersebut, badan kita memerluka jumlah kolagen yang banyak bagi menampung sel-sel rosak dan lapisan kulit yang kini menjadi tidak sekata akibat terluka pada saat anda memicit jerawat anda dahulu.

Untuk mendapatkan kolagen yang cukup dalam badan, kita perlu mengamalkan pengambilan vitamin C. Ini kerana vitamin C sangat berkesan untuk membantu penghasilan kolagen semulajadi dari dalam badan.

Kekurangan vitamin C akan mengurangan jumlah kolagen dalam badan kita seterusnya menyebabkan kulit menjadi kusam dan gelap. 

Oleh itu, dengan mengamalkan vitamin C Shaklee, paras kolagen dalam badan dapat ditingkatkan. Kolagen dalam badan akan membantu merawat parut jerawat pada kulit dan wajah


Atasi jerawat kronik dengan rawatan mudah dan selamat


Bila anda ingin membeli vitamin C, pastikan vitamin C yang anda pilih memberikan manfaat optimum! Dengan teknologi sustained Vitamin C Shaklee, 100 mg vitamin akan dibekalkan setiap jam selama 5 jam dalam salur darah anda. Ia membolehkan penghasilan kolagen berterusan berlaku untuk tujuan merawat parut jerawat pada wajah anda. 

Tak ada lagi tau vitamin C yang bersifat sustained released di pasaran, kecuali Vitamin C Shaklee. Harga pun tersangat murah di pasaran dengan jumlah 180 biji vitamin C di dalam sebotol vitamin C.


2. ESP
Salah satu kelebihan protein soya shaklee, ESP ialah memudarkan parut jerawat. Sebab itu ramai wanita yang sukakan esp shaklee ini. Untuk pengetahuan anda, Protein sangat penting kepada mereka yang inginkan kulit yang cantik, tona warna kulit yang sekata serta untuk memudarkan parut pada kulit. Mereka yang mempunyai bekas jerawat yang berwarna hitam adalah disebabkan kekurangan protien untuk membina sel baru dan menyingkirkan sel mati yang berwarna hitam tersebut.




Protein dari ESP merupakan sumber protein terbaik. Protein yang lengkap dan baik akan membantu membaiki, membina sel-sel tubuh yang sihat dan cantik. Sel-sel yang sihat lebih mudah menyerap vitamin berbanding sel-sel yang kurang sihat. Disebabkan itu, pengambilan protein sangat penting untuk mereka yang ingin memudarkan parut jerawat. Dan telah ramai yang mengambil inisiatif melalui ESP untuk menghilangkan parut jerawat mereka.

Bukan sahaja untuk hilangkan parut jerawat, set ini juga sangat sesuai untuk anda yang ingin atasi masalah kulit kusam. Artikel mengenai masalah kulit kusam boleh anda baca di sini


Berikut antara testimoni Parut Jerawat Hilang Selepas Menggunakan Set Jerawat Shaklee


Testimoni 1:Parut Jerawat Hilang Selepas Menggunakan Set Jerawat Shaklee



Testimoni 2: Parut Jerawat Hilang Selepas Menggunakan Set Jerawat Shaklee



Testimoni 3: Parut Jerawat Hilang Selepas Menggunakan Set Jerawat Shaklee




Testimoni 4: Parut Jerawat Hilang Selepas Menggunakan Set Jerawat Shaklee



Testimoni 5:  Parut Jerawat Hilang Selepas Menggunakan Set Jerawat Shaklee


Testimoni 6: Parut Jerawat Hilang Selepas Menggunakan Set Jerawat Shaklee


Anda sudah cuba pelbagai cara hilangkan parut jerawat namun tidak berkesan?

Anda inginkan konsultadi berkesan untuk atasi masalah parut jerawat anda?

Hubungi/Whatsapp saya di 0128660655.


Sekian, salam sayang.

Azieyana Aziz,
SID 1185491





FB: Zie Azieyana

No comments:

Post a Comment

Contact Form

Name

Email *

Message *

Copyright © Jom Tampil Sihat Dan Yakin bersama Shaklee Made with ❤ by azhafizah.com