Sunday 12 June 2016

PENGEDAR SHAKLEE UNIVERSITI MALAYSIA SABAH

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Salam Ramadhan ke-7.

Saya ada berita gembira khusus untuk adik-adik di Universiti Malaysia Sabah.



Saya perasan, bila jaga HEP Kolej Kediaman E, Universiti Malaysia Sabah, saya selalu nampak parcel bungkusan Shaklee. Bila saya edar parcel, adik-adik yang ambil parcel tu kebanyakannya sedang ada masalah jerawat pada wajah.

Bila tengok parcel tu lagi, semua parcel daripada semenanjung Malaysia. Hmm, mesti adik-adik pengguna Shaklee di Universiti Malaysia Sabah terpaksa banyar postage yang mahal kan untuk dapatkan produk Shaklee tu.

So, akak nak bagitau yang akak juga merupakan pengedar Shaklee Kota Kinabalu dan juga pengedar Shaklee Universiti Malaysia Sabah.

Pengedar Shaklee Kota Kinabalu dan Universiri Malaysia Sabah
012-8660655


Adik-adik yang ada masalah jerawat, wajah berminyak dan nak dapatkan konsultasi kecantikan percuma dan berkesan daripada akak bolehlah wassap akak di 0128660655 ya.

Lepas ni, anda yang berada di Universiti Malaysia Sabah tak payah la nak order jauh-jauh Shaklee tu, order dari akak, hari ni nak, hari ni jugak akak bawakan, kecualilah masa tu kehabisan stok. Hehe

Kan boleh jimat postage. RM 10.60 postage tu boleh adik-adik pengguna Shaklee Universiti Malaysia Sabah gunakan untuk makan. Akak COD je.




Jadi ingat, nak Shaklee, hubungi saya Pengedar Shaklee Universiti Malaysia Sabah.

Sekali algi, sebarang pertanyaan, boleh hubungi saya di 012-8660655

Sekian, salam sayang.

Azieyana Aziz,
SID 1185491

FB: Zie Azieyana

No comments:

Post a Comment

Contact Form

Name

Email *

Message *

Copyright © Jom Tampil Sihat Dan Yakin bersama Shaklee Made with ❤ by azhafizah.com