Monday 6 June 2016

KEBAIKAN BERPUASA: PENGEDAR SHAKLEE KOTA KINABALU

Kebaikan Berpuasa: Pengedar Shaklee Kota Kinabalu

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua…

1 Ramadhan. Untuk yang berpuasa, selamat menunaikan ibadah puasa. Tapi jangan puasa sahaja tau, solat jangan tinggal, bacalah Al-Quran untuk dapatkan pahala berganda di bulan yang mulia ini.




Itu untuk yang beragama Islam. Yang bukan beragama Islam pun pasti gembira, sebab ada bazar Ramadhan kan. Tempat yang mengumpulkan pelbagai juadah makanan yang menyelerekan!

Tapi, tau tak kenapa umat Islam diperintahkan berpuasa? Sebab berpuasa ada banyak kebaikan seperti berikut:
1)      Rehatkan organ untuk badan lebih segar
2)      Detoks
3)      Menstabilkan tekanan darah
4)      Mengurangkan jumlah kolestrol dalam badan
5)      Mengawal kandungan gula yang sihat dalam badan.




Itulah antara kebaikan berpuasa untuk tubuh badan manusia. Tapi sayangnya, sekarang ramai orang yang mengambil kesempatan untuk makan berlebihan ketika berpuasa. Ambil kuih muih yang manis, air yang manis, makanan yang berlemak dan macam-macam lagi. Akhirnya, kebaikan berpuasa TIDAK MENJADI.. Tak Berjaya pun nak kawal nafsu kan?

Jadi, sempena bulan Ramadhan ini, saya nak memperkenalkan program detoks Shaklee yang sangat-sangat baik untuk kesihatan anda!
Apakah kebaikan detoks ini?

1) Buang toxin dalam badan yang jadi punca badan selalu sakit dan lesu


2) Bunuh parasit dalam badan yang jadi punca kita ingin makan itu dan ini. Yang makan tu parasit tau tak...



3) menurunkan berat badan untuk yang terlebih berat badan



4) semestinya untuk kesihatan yang lebih baik.





Detoks ini sangat mudah dilaksanakan keika kita berpuasa. Sebab ia sudah mengelakkan kita makan makanan yang tidak berkhasiat untuk tubuh. Ini merupakan masa yang sangat sesuai untuk buang toxin dan bunuh parasite dalam badan. Kalau ada masa, pergi buat pemeriksaan umur dalam badan. 

Orang yang ada banyak toksin dalam badan selalunya akan mempunyai umur dalam badan yang lebih tua dari usia sebenar. Contoh: umur terkini 27 tahun, tapi umur dalam badan 45 tahun…. Ha menakutkan kan? Sistem badan anda bekerja sebagai individu yang berumur 45 tahun!!!

Jadi nak mengembalikan kebolehupayaan system badan kita berfungsi mengikut umur sebenar kita atau mungkin menjadi lebih muda dari umur kita yang sebenar ialah dengan detoks. Sangat mudah kerana kami menyediakan pelan pemakanan detoks untuk anda.


Untuk yang berada di sekitar Kota Kinabalu, saya boleh melaksanakan penghantaran COD kepada anda, insyaAllah selepas terawikh. Jadi sangat-sangat rugi untuk anda yang berada di sekitar Kota Kinabalu untuk tidak mendapatkan perkhidmatan penghantaran produk Shaklee daripada saya.




Kalau anda ingin mengambil sendiri daripada saya juga boleh, saya berada di Universiti Malaysia Sabah, Kota Kinabalu. Harga istimewa untuk yang datang ke UMS, Kota Kinabalu dan ambil daripada saya.


Manfaatkan kebaikan berpuasa dengan detoks Ramadhan dari saya, pengedar Shaklee Kota Kinabalu.



Hubungi / Whatsapp saya segera di 0128660655.


Sekian, salam sayang.

Azieyana Aziz,
SID 1185491

FB: Zie Azieyana

No comments:

Post a Comment

Contact Form

Name

Email *

Message *

Copyright © Jom Tampil Sihat Dan Yakin bersama Shaklee Made with ❤ by azhafizah.com