Friday 4 March 2016

PENGEDAR SHAKLEE KAWASAN KOTA KINABALU

Anda pengguna Shaklee?




Sudah merasai kehebatan Shaklee?

Berada di sekitar Kota Kinabalu?

Berita baik untuk anda. Saya merupakan pengedar Shaklee kawasan Kota Kinabalu.
Kini anda yang berada di kawasan Kota Kinabalu boleh membuat pembelian dengan mudah.

Anda boleh pilih salah satu daripada cara di bawah:
1) Beritahu alamat rumah anda dan saya boleh berikan khidmat COD
2) Boleh datang ke UMS dan ambil produk Shaklee dari saya di UMS
3) Pilih mana-mana tempat yang mudah untuk saya hantar produk shaklee kepada anda



Mudah bukan?
Untuk pilihan ke 2, iaitu ambil produk Shaklee tersebut daripada saya di UMS, anda akan mendapat diskaun istimewa.

Kini, untuk anda yang berada di kawasan Kota Kinabalu boleh mendapatkan produk Shaklee dengan mudah dan cepat tanpa melalui pos laju.

Apa tunggu lagi? Ingin dapatkan produk Shaklee di sekitar kawasan Kota Kinabalu, anda boleh hubungi/Whatsapp saya di 0128660655


Sekian,

Salam sayang,

Azieyana Aziz,
SID 1185491


FB: Zie Azieyana

No comments:

Post a Comment

Contact Form

Name

Email *

Message *

Copyright © Jom Tampil Sihat Dan Yakin bersama Shaklee Made with ❤ by azhafizah.com