Friday 2 September 2016

PENGEDAR SHAKLEE DAERAH KENINGAU

Pertama sekali, saya nak bagitau yang Shaklee merupakan satu-satunya pengeluar supplement yang ada landmark study sendiri. Pengeluar supplement lain belum ada. Jadi kita tak tahu pun tahap keselamatan produk itu macam mana. Tapi buat masa ini, HANYA SHAKLEE sahaja yang ada landmark study sendiri. 





“Ala, aku ambil Shaklee tak ada kesan pun.”

Ramai tak yang rasa macam tu?
Mungkin sebab pengedar anda tak consult anda dengan betul. Salah ambil dan salah teknik akan menyebabkan kesannya tak menjadi atau lambat dan akhirnya menyebabkan anda give up!

Jadi, kalau anda nak vitamin Shaklee yang anda ambil berkesan dan dalam masa yang sama beri kesihatan kepada anda dengan selamat, carilah pengedar Shaklee yang boleh consult anda sampai anda bosan. (hehehe gurau.)

Yang penting, saya boleh consult anda. InsyaAllah, sehingga masalah yang anda hadapi selesai.
Untuk yang baru nak gunakan produk Shaklee, mesti tertanya-tanya, ada apa ye dengan Shaklee? Meh akak nak cerita sikit pengalaman akak masa mula-mula ambil Shaklee sehinggalah jatuh cinta. Dan taka da niat nak curang lagi setakat ni. Hehehe





Ini saya dulu dan sekarang. Mula umur 20, masa tu tahun 2 degree. Ya Allah, jerawat tumbuuh dengan suburnya. Hilanglah kulit yang ploles kan….




Jadinya untuk membuatkan ia plolesss kembali, akak pun gunalah macam-macam produk skincare. Memang berkesan! Putih melepak. Masa tu akak guna CPVE kalau tak silap nama dia. Lama jugaklah. Lebih kurang 2 tahun, lepas tahu yang produk ada bahan kimia. Malangnya, bila stop, huhuhu. Jerawat naik bertambah terok. Bengkak merah, sampailah berganda-ganda stress. 

CPVE yang saya guna selama 2 tahun


Mulalah jerawat tumbuh di bahagian bawah dagu. Start dari tu, akak stop guna skincare. Rajin-rajin Google petua pasal jerawat. At last, jumpa vitamin untuk atasi masalah jerawat. Masa tu fikir 2, 3 kali jugak. Nak ka tak nak cuba? Orang cakap kalau ambil vitamin berbentuk pil ni, efek kat buah pinggang. Tapi demi nak hilangkan jerawat, akak cuba jugak.





Vitamin asas saya untuk jerawat


Selepas 3 minggu, alhamdulillah, dah mula Nampak kesan. Jerawat kecut. Tapi bekas jerawat seperti parut tu masih adalah. Teruskan pengambilan. Bila orang yang consult akak tu cakap jangan risau, vitamin Shaklee ni natural. Tak ada bahan kimia campuran pun. Siap tunjuk kajian jurnal yang pihak ke-3 buat. Orang tak ada kaitan dengan Shaklee pun. Masa tu baru yakin nak teruskan ambil. Sebab memang Nampak kesan, dan dijamin selamat.

Lepas bulan ke-2, akak tambah lagi satu produk. ESP ni. Lepas bulan ke-3 alahai macam nak nyanyi-nyanyi. Senangnya dalam hati….. hehehhe. Sebab semua orang tegur kulit muka semakin ok. Siap tanya guna apa dan nak try jugak. Masa tu baru terfikir, daripada guna sorang-sorang, baik share kebaikannya dengan orang lain. Jual kepada orang lain. Selain daripada dapat bantu orang yang turut ada masalah jerawat, kita pun dapat income. Jadi, begitulah bermulanya kisah akak sebagai pengedar Shaklee.



Testimoni lain pengguna set jerawat



Anda pengguna produk Shaklee di sekitar daerah Keningau?
Berita baik untuk anda! Sebelum ni akak di Kota Kinabalu. Tapi sekarang dah berpindah di Keningau. Jadi, orang-orang Keningau nak COD produk Shaklee, silalah hubungi saya. Saya consult sampai Berjaya. Yeahhhh!
Boleh hubungi/ Whatsapp saya di 0128660655

Sekian dulu untuk hari ni.
Sekian, salam sayang.

Azieyana Aziz,
SID 1185491


FB: Zie Azieyana

2 comments:

  1. Alhamdulillah..dah nmpk jerawat makin menghilang

    ReplyDelete
  2. Seram plak pakai ptoduk cepat putih..skrg saya juga pengguna vitamin shakl...alhamdullilah x risau dah

    ReplyDelete

Contact Form

Name

Email *

Message *

Copyright © Jom Tampil Sihat Dan Yakin bersama Shaklee Made with ❤ by azhafizah.com