Friday 9 September 2016

MANFAAT BERGANDA DENGAN BISNES ONLINE SHAKLEE


Assalamualaikum dan salam sejahtera. Ada yang nak sangat berniaga? Tapi rasa susah. Sebab tak ada modal, tak ada kenderaan, dan tak tahu nak mula macam mana?



Hari ini saya ingin kongsikan peluang perniagaan mudah dengan bisnes Online Shaklee.

Pertama sekali, pernah dengar tak Shaklee?
Shaklee merupakan satu syarikat multinasional yang berkonsepkan jualan langsung dengan mensasarkan penjualan produk-produk kesihatan seperti supplimen dan vitamin.




Dalam zaman yang pesat membangun, kita semua terdedah dengan begitu banyak radikal bebas setiap hari. Disebabkan perkara itu, semakin banyak penyakit yang dihidapi oleh masyarakat moden terutamanya masyarakat di bandar, bukan? Kerana itu pentingnya produk penjagaan kesihatan yang membantu melawan radikal bebas dan menguatkan sistem imunisasi tubuh badan kita.



Jadi peluang Bisnes Online Shaklee ini sangat cerah kerana permintaan terhadap produk kesihatan semakin meningkat saban hari.

Apakah Manfaat Bisnes Online Shaklee?

Manfaat Pertama
Sangat mudah. Anda hanya perlu mendaftarkan diri sebagai ahli. Bila anda sudah menJadi ahli, secara tidak langsung, anda kini bergelar pengedar Shaklee! Bila anda sudah menjadi pengedar, anda boleh menikmati satu sistem yang sangat mudah buat semua pengedar Shaklee! Sistem yang membuatkan kita boleh berniaga di mana sahaja pada bila-bila masa. Ini merupakan manfaat pertama Bisnes Online Shaklee.

Manfaat kedua
Bisnes Online Shaklee memberikan anda satu sitem yang lengkap! Dengan adanya sistem shaklee2u, peniaga bisnes online Shaklee yang baru boleh menyemak senarai harga barangan, produk promosi setiap bulan, mengetahui info terbaru mengenai latihan dan talk Shaklee di setiap negeri serta menyemak akaun anda untuk mengenalpasti jumlah bonus terkini anda.

Manfaat ketiga
Anda tidak memerlukan modal berbentuk wang pun dalam bisnes online Shaklee! Ya, boleh dikatakan business Shaklee ini 0 modal. Anda masih boleh berniaga walaupun tanpa modal. Apa yang perlu anda lakukan ialah mengambil pesanan daripada para pelanggan, beli produk Shaklee daripada system Shaklee.2u dan menghantarnya kepada pelanggan anda. Mudah kan? Anda tidak perlu menyimpan stok sekiranya tidak mempunyai modal. Cukup dengan satu sistem yang membolehkan anda membuat perniagaan secara online tanpa modal!

Manfaat keempat
Dengan bisnes Online Shaklee, anda boleh buat penjualan di mana sahaja. Anda ingin bercuti? Jangan risau, sambal anda bercuti, anda masih boleh menjana pendapatan, Kerana perniagaan ini boleh dilakukan di mana sahaja pada bila-bila masa. Sambil-sambil anda menikmati pemandangan indah pantai, atau mungkin menikmati suhu dingin percutian anda, anda masih boleh membuat pesanan pelanggan anda melalui sistem Shaklee.2u. Dan system ini akan menghantar produk pelanggan anda melalui khidmat pengeposan G-Dex. Apa yang perlu anda lakukan? Hanya masukkan data dan alamat pelanggan. Barang mereka akan sampai dalam 2-4 hari bekerja.

Manfaat kelima
Sudah tentulah bonus berganda! Dengan Bisnes Online Shaklee, anda berpeluang menjana bonus sehingga 4 angka! Dengan modal rendah, kebebasan masa dan kemudahan sistem, anda disediakan pula dengan peluang pendapatan sehingga 4 angka.
Perniagaan yang sungguh mudah tanpa risiko! Dilengkapi dengan sistem Shaklee.2u yang memberikan anda semua akses kepada perniagaan Shaklee.

Berminat untuk membuat bisnes online Shaklee? Mari sertai saya bersama team #Ultimate Family yang super ohsem.

Boleh hubungi/ Whatsapp saya di 0128660655. Saya sediakan anda panduan Bisnes Online Shaklee dan sesi coaching terbaik!

Sekian dulu untuk hari ni.
Sekian, salam sayang.

Azieyana Aziz,
SID 1185491

FB: Zie Azieyana


No comments:

Post a Comment

Contact Form

Name

Email *

Message *

Copyright © Jom Tampil Sihat Dan Yakin bersama Shaklee Made with ❤ by azhafizah.com