Saturday 10 September 2016

ATASI MASALAH HAID TIDAK TERATUR DAN TINGKATKAN KESUBURAN


Ramai yang mempunyai masalah haid tidak teratur, namun menganggapnya sebagai suatu perkara biasa, sehinggalah setelah berkahwin, berusaha 2 sehingga 3 tahun, masih belum mempunyai anak. Mungkin belum rezeki, tapi mungkin juga sebab anda mempunyai tahap kesuburan yang rendah. Tapi jangan sampai rumah tangga anda bermasalah ya.



Sila klik video ini untuk lebih memahami masalah haid tidak teratur: https://vimeo.com/116725634

Berikut merupakan antara punca haid tidak teratur.

1.      Hormon yang tidak seimbang
2.      Stress
3.      Berat badan tidak ideal
4.      Pengambilan ubat-ubatan tertentu
5.      Kekurangan nutrisi penting dalam badan

Apakah Kesan Haid Tidak Teratur?
1)      Cyst atau fibroid
2)      Kesukaran untuk hamil.

Cara Atasi Masalah Haid Tidak Teratur

Harus dan perlu, untuk mengatasi masalah haid tidak teratur, anda harus mengambil supplimen yang membantu mengawal hormone sekaligus kitaran haid. Bahkan, jika anda merujuk kepada doktor di hospital, anda turut akan diberikan ubat bagi menyeimbangkan hormon. Namun begitu, ramai yang menghadapi masalah haid tidak teratur ini tidak berhasil mengatasi masalah haid tidak teratur.



Oleh itu, saya mencadangkan kepada anda GLA Complex Shaklee yang fungsinya sama seperti Evening Primrose Oil atau lebih dikenali sebagai EPO.
GLA Shaklee mengandungi gamma linolic acid yang membantu mengekalkan kesimbangan hormon dan mengawal kitaran haid. Selain itu, GLA juga sangat baik dalam membantu mengecutkan cyst atau pun fibroid pada rahim wanita.Kebanyakan wanita yang mengalami masalah haid tidak teratur juga menghidap cyst atau fibroid tanpa mereka sedari. Dengan GLA, ia akan dapat membantu mengecutkan cyst atau fibroid.


Jika anda merasa kitaran haid anda adalah sangat tidak teratur, seeloknya anda turut mengambil Vivix Shaklee. Kandungan resveratrol dalam Vivix membantu mengawal keseluruhan sistem badan secara normal. Kandungannya yang tinggi anti oksidan akan meningkatkan kesuburan wanita mahupun lelaki dan juga mengecutkan ketembuhan yang terdapat pada rahim. Dengan cara ini, kitaran haid akan berubah normal sekaligus meningkatkan tahap kesuburan anda.




Berikut saya sertakan beberapa Testimoni Atasi Masalah Haid Tidak Teratur dan Tingkatkan Kesuburan







Hubungi saya di 0128660655 untuk pertanyaan lanjut dan dapatkan sesi konsultasi berkesan!

Sekian, salam sayang.

Azieyana Aziz,
SID 1185491


FB: Zie Azieyana

No comments:

Post a Comment

Contact Form

Name

Email *

Message *

Copyright © Jom Tampil Sihat Dan Yakin bersama Shaklee Made with ❤ by azhafizah.com