Sunday 7 August 2016

CARA PALING MUDAH UNTUK DAPATKAN KULIT FLAWLESS


Kulit kusam dan kering? Atau mungkin berjerawat dan berjeragat?





Oh tidak!!! Katakan NO pada masalah kulit wajah! Mari saya ajar anda cara paling mudah dapatkan kulit Flawless…





Mesti kita rasa tak yakin bila jalan dengan kulit yang berminyak, kusam atau kering. Tengok muka orang lain yang glowing, mak aiiiihhhh! Jelesnyeeee…

Tapi kalau setakat kulit berminyak, kusam dan kering masih dikira tahap OK. Tepek bedak, Nampak ok lah. Kecuali yang berminyak tu kena tepek bedak tiap jam kan?

Kalau kulit berjerawat??? Jeragat???





Ha macam mana? Jerawat buat muka macam guli, jeragat pulak jadikan muka macam pakai blusher hitam. Oh, malangnya! Stress…. Malu nak jumpa orang. Lagi-lagi kalau orang asik tegur nanah jerawat, ataupun tompok jeragat. Hilang mood nak buat kerja kalau awal-awal masuk office kawan dah tanya kan.

Ok, lupakan semua masalah kulit wajah tu. Sekarang, saya nak bantu anda keluar dari masalah tersebut dengan Cara Paling Mudah untuk dapatkan kulit flawless!




Mesti anda sering mendengar artis-artis yang membuat suntikan vitamin c untuk dapatkan kulit yang cantik kan? Benar, perkara asas untuk dapatkan kulit cerah tanpa cela ialah vitamin c yang mencukupi untuk tubuh badan kita. Tapi, kos untuk mendapatkan 1 suntikan vitamin C sahaja paling minima RM 80-RM 150 satu suntikan. Seminggu, lebih kurang 3 suntikan  diperlukan.




RM 80x3= RM 240 seminggu paling minima.

“Gaji aku sebulan RM 1500. Ala, mana mampu. Tak dapatlah nak kulit flawless

Memang, kalau yang gaji RM 5 K ke atas, mampulah nak buat kan. Memang cepat dan berkesan! Tapi untuk yang gaji ciput ni macam mana?
Ha jangan risau. Masih ada alternatif lain.





Saya perkenalkan anda tablet vitamin C yang boleh memberi sumber lengkap kepada anda. Cuma kesannya tidaklah secepat suntikan ya cik akak dan adik-adik. Kalau suntikan vitamin c untuk flawless pun ambil masa dalam 3 bulan, takkan ambil tablet vitamin C nak flawless 3 minggu kan. 




Sabar ya… Luka nak sembuh pun ambil masa. Inikan pula nak perbaiki sel-sel kulit kita yang dah rosak sebab jerawat dan sinar uv.

Untuk pengetahuan anda, vitamin C ini bersifat sutained released. Setiap 5 jam, 100 mg vitamin C akan dilepaskan ke salur darah. Bayangkan selama 5 jam kita dibekalkan dengan vitamin C yang akan memperbaiki struktur kulit dan melindungi sistem tubuh kita. Bukan sahaja dapat kulit yang cantik, bahkan dapat tenaga berpanjangan dan kecergasan.

Lagi Manfaat Vitamin C...

Untuk individu yang mempunyai kulit wajah berminyak, vitamin C akan membantu pembentukan kolagen yang berfungsi mengawal paras kelembapan pada wajah kita. Dengan adanya vitamin C yang cukup untuk penghasilan kolagen, maka jumlah penghasilan sebum minyak dapat dikawal dan berada pada paras yang normal.

Untuk individu yang mempunyai struktur kulit wajah yang kering pula, vitamin C akan bantu melembapkan struktur kulit anda agar anda bebas daripada masalah kulit kering.

Untuk masalah jerawat, vitamin C akan bantu mengecutkan masalah jerawat yang berpunca dari kulit berminyak.

Masalah kronik iaitu jeragat, vitamin C bantu memperbaiki sel-sel rosak akibat sinar UV pada wajah. Ia akan mambantu mengurangkan tompok hitam jeragat pada wajah anda.



Tapi perlu ditegaskan, untuk masalah jerawat dan jeragat yang berpunca daripada bahan kosmetik atau masalah-masalah lain, ia mungkin memerlukan rawatan lain untuk mengatasi masalah tersebut. Oleh sebab itu, anda mestilah dapatkan konsultasi kuhusus bagi masalah jerawat dna jeragat kronik dari saya.

Siapa kata hanya individu yang punya pendapatan tinggi sahaja mampu miliki kulit flawless? Vitamin C ini tidak sampai RM 100 dan tahan sehingga 3 bulan.

Nak atasi masalah kulit wajah? Boleh hubungi/ Whatsapp saya di 0128660655



Nak beli produk Shaklee dengan harga termurah di branch berhampiran? Sila kunjungi branch Shaklee terdekat dan gunakan ID 1185491 dengan nama Azieyana Aziz. Anda layak mendapat potongan 10-30% menggunakan ID saya. 


Sekian, salam sayang.

Azieyana Aziz,
SID 1185491


FB: Zie Azieyana

2 comments:

  1. Vitamin C Shaklee elok utk kulit muka berjerawat dan berjeragat. Akak suka, anak akak pun suka. Berkesan.

    ReplyDelete
  2. Saya jealous kalau tengok kulit orang lain cantik.

    ReplyDelete

Contact Form

Name

Email *

Message *

Copyright © Jom Tampil Sihat Dan Yakin bersama Shaklee Made with ❤ by azhafizah.com