Wednesday 24 August 2016

CARA HILANGKAN JERAGAT DENGAN BERKESAN DAN SELAMAT

Anda menghadapi masalah jeragat tebal setelah sekian lama?



Jeragat bertompok di pipi ibarat memakai blusher hitam?



Teruskan pembacaan anda.

Apakah punca jeragat muka berlaku?

Faktor Pertama
Punca utama jeragat berlaku adalah disebabkan oleh lapisan kulit yang terdedah dengan sinar uv. Menurut kajian, lapisan kulit yang tipis dan terdedah dengan sinar UV akan menyebabkan pembetukan pigmentasi pada lapisan kulit. Inilah permulaan kepada jeragat. Ini kerana jeragat berlaku akibat daripada pembentukan pigmentasi pada wajah.

Faktor kedua
Penggunaan produk penjagaan wajah berasaskan kimia. Kita seringkali terpengaruh dengan produk penjagaan wajah yang menjanjikan kesan pantas 3 hari atau seminggu. Percayalah, produk sedemikian adalah sangat-sangat berbahaya. Produk putihkan muka contohnya mengandungi hidrokuinon yang merupakan Agen pengelupasan kulit agar kulit muka nampak lebih putih dan cerah. Namun, ia akan menyebabkan lapisan kulit muka kita menjadi tipis sekaligus mendedahkan lapisan kulit muka kita kepada sinar UV yang menjadi faktor kepada pembentukan jeragat.

Produk jeragat sering janjikan anda dengan jaminan berkesan dan selamat. Tapi, sejauh mana anda yakin produk tersebut bebas dari bahan merbahaya dan selamat untuk muka anda? Sekadar berkata  selamat, semua produk baru juga menjanjikan perkara yang sama. Tapi selepas penggunaan 6 bulan ke atas, anda akan dapati muka anda menjadi lebih sensitif akibat daripada bahan kimia yang sudah tepu pada muka anda.

Faktor ke tiga
Hormon yang tidak seimbang.
Hormon yang tidak seimbang akibat daripada stress atau pengambilan pil perancang juga menjadi faktor jeragat berlaku. Ini kerana, tubuh anda tidak menjalankan proses secara normal. Gangguan hormon dalam tubuh anda menyebabkan jerawat atau jeragat akan berlaku.

Sekarang, adakah anda inginkan produk hilangkan jeragat dengan berkesan dan selamat?
Produk ini dihasilkan setelah lebih 83 ujian klinikal dilaksanakan, dan syarikat ini merupakan pengeluar multivitamin pertama dunia pada tahun 1915 dan telah berada 101 tahun di pasaran antarabangsa. Bahkan, banyak kajian dari pihak ke3 untuk menguji keberkesanan produk Shaklee ini.


Vitamin hilangkan jeragat berkesan dan selamat


Vitamin C Sustained Released Shaklee.
Semua orang perlukan vitamin c. Tidak kisahlah anda berasal daripada mana. Ini kerana vitamin c merupakan vitamin yang melindungi kulit kita. Setiap hari, sel kulit kita akan terdedah dengan kerosakan akibat sinar UV, radikal bebas dan asap-asap beracun yang kita hidu. Kemusnahan sel-sel kulit kita akan mempercepatkan lagi pembentukan pigmentasi yang menyebabkan jeragat.




Bagaimana vitamin c Shaklee bantu atasi jeragat?

Vitamin c bertindak dari dalam dengan memperbaiki struktur kulit kita yang telah rosak. Pigmentasi yang menyebabkan jeragat berlaku juga merupakan salah satu bentuk kerosakan kulit. Dengan mengambil vitamin c yang cukup, ia bukan sahaja merawat kulit bahkan membantu memudarkan pigmentasi hitam dari dalam lapisan kulit untuk mengekang jeragat daripada berlaku.

Kenapa vitamin c Shaklee?
Pernah dengar teknologi sustained released? Atau ia juga dikenali sebagai pelepasan berterusan. Kajian menunjukkan badan kita hanya boleh menerima 100 mg vitamin c dalam suatu selang masa. Kerana itu, Shaklee mencipta vitamin c ini dengan teknologi pelepasan berterusan di mana setiap jam, 100 mg vitamin c akan dilepaskan ke dalam badan selama 5 jam. Disebabkan kelebihan ini, vitamin c Shaklee akan membantu memperbaiki sel lebih lama berbanding vitamin c yang lain. Ia sangat sesuai untuk mengatasi masalah jeragat yang memerlukan perlindungan berpanjangan.


GLA Shaklee

GLA shakkee mengandungi vitamin e yang sangat berkesan untuk memudarkan parut atau tompok hitam pada wajah.



Kandungan GLA juga sangat berkesan untuk mengurangkan minyak pada wajah bagi mengawal tona kulit wajah. Secara tidak langsung, ia membantu menghilangkan jeragat pada muka kita.

Bahkan, GLa juga membantu tubuh menghasilkan prostaglandis yang membantu tubuh kita mengawal proses-proses normal dan memperbaiki hormon yang menyebabkan pembetukan jeragat.
Jom lihat testimoni set jeragat Shaklee ini.




Set jeragat Shaklee ini khusus untuk anda yang baru  ingin merawat jeragat, atau mencegah jeragat dan menghapuskan jeragat.

Untuk maklumat lanjut, anda boleh terus menghubungi saya (whatsapp/call) di 0128660655
Sekian, salam sayang.

Azieyana Aziz,
SID 1185491


FB: Zie Azieyana

No comments:

Post a Comment

Contact Form

Name

Email *

Message *

Copyright © Jom Tampil Sihat Dan Yakin bersama Shaklee Made with ❤ by azhafizah.com