Thursday 12 January 2017

KRIM JERAWAT INI BERJAYA KECUTKAN JERAWAT SAYA HANYA DALAM MASA 3 HARI

Assalamualaikum semua.

Topik hari ini nak cerita mengenai krim jerawat yang berjaya kecutkan jerawat saya hanya dalam masa 3 hari.

Selama ni ingat kalau produk murah mesti lambat berkesan. Lain ceritanya dengan krim ni, dahlah murah, tanpa bahan kimia lepas tu multipurpose pulak!

Mula-mula saya beli krim ni untuk atasi masalah ekzema pada tangan saya. Gatal sebab alergik lah.




Alhamdulillah, guna krim ini dalam sebulan, masalah ekzema pada tangan saya memang beransur pulih.



Nak dijadikan cerita, satu hari tu jerawat tetiba tumbuh dengan ranumnya pada wajah. Dalam 5 biji sekaligus pada pipi. Dahlah minggu depannya ada meeting, jadi paniklah jugak kena hadap muka orang-orang besar masa meeting dengan muka yang berjerawat tu kan.

Jadinya bila tahu yang krim ni jugak boleh bantu kecutkan jerawat, saya pun cubalah tanpa meletakkan harapan yang tinggi. But guess what?


Ha taraa!!! kesan boleh nampak 1 malam je tau! Tapi untuk betul-betul kecut dan pulih semua, ambil masa selama 3 malam.

Tak rugi beli kerim herbal blend ni. Harga sangat murah hanya RM 27.50 tapi boleh guna untuk macam-macam tujuan.

Antara kegunaan lain krim herbal blend ialah disapukan pada ruam lampin bayi, sapu pada kulit terkena minyak atau air panas, sapu pada kesan gigitan nyamuk, ekzem dan juga masalah jerawat ringan.

Untuk yang tak ada lagi herbal blend di rumah, bolehlah dapatkan herbal blend sebab ia sangat-sangat berguna di rumah kita!

Nak dapatkan krim herbal blend ni?

Mudah sahaja. Hanya perlu hubungi/Whatsapp saya di 0128660655

Kalau anda tinggal berhampiran dengan cawangan Shaklee, bolehlah walk in ke branch dan saya sangat mengalu-alukan anda untuk membeli menggunakan ID member saya iaitu 1185491.

Sekian, salam sayang.

Azieyana Aziz,
SID 1185491



FB: Zie Azieyana


No comments:

Post a Comment

Contact Form

Name

Email *

Message *

Copyright © Jom Tampil Sihat Dan Yakin bersama Shaklee Made with ❤ by azhafizah.com